Nattbloggning...

Yo yo yo my bitches! ;D eller hur man nu säger.. jag menar jag inte så insatt i amerikansk ghetto slang ;)

Jag tror jag har haft den skönaste kvällen i hela mitt liv! Det blev tyvärr ingen utgång för mig ikv då mina små vänner var för trötta :( Så jag satt hemma bara och chillade galet med mor och lillasyster, sjukt mys! Vi satt och kolla på Brokeback Mountain åååh så jävla "vacker" film! Det var faktiskt första gången jag såg den och visst... det var lite nasty med all "bögporr"  men jag satt seriöst och grät som ett litet barn i slutet av filmen!
Haha lite smått patetiskt kanske men jag är sån som har jättelätt för att börja gråta när det gäller filmer och så ;o


Och jag menar... man kan ju inte direkt säga att snubbarna är fula heller! ;o

Nee men vad ska jag mer berätta om kvällen... Mitt förra på g skicka sms från ingenstans... Boys boys boys asså -.-'

Nej men nu ska jag återgå till mitt privatliv ;)

Xoxo SugarBiatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0