Tråksöndag!

Idag är det söndag... Det tråkigaste dagen på hela veckan!
Fast imorn börjar dock höstlovet, niice! :D
Fast jag ska till skolan imorn och ha utv.samtal -.-' Är man knasbarn så är man (a)

Men men xD vad ska man sääägaaa sitter just nu och kollar på plastik kirurgerna men mamma och hon får panik för att hon vinte vill se gammal ut, haha mamma lilla ;D

Juste! Var det någon som ville att jag skulle ta upp det där lilla känsliga ämnet?
Jag skulle tycka det var jävligt kul :D men man kanske inte ska överdriva det här på bloggen ;D

Nej men nu ska jag fortsätta kolla på tv med mamam sen ska vi ner och köpa godis (a) Myspys! :D

Xoxo SugarBiatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0