Ensam!

Blev ingen fest idag... Ingen var på, N var på krogen igår så hon var bakis och nästan alla andra man känner har antingen skaffat kille eller blivit sjukt tråkiga!

ÄR JAG DEN ENDA MÄNNISKAN PÅ JORDEN SOM VILL LEVA LIVET?

Hmm tydligen, men just nu känner jag mig så jävla ensam... Vet inte varför, är aldrig sån... jag gillar snarare att vara ensam men just nu vill jag ha någon att umgås med!

Iofs var N och P här... fast bara i typ 40 min, inte mkt att hurra för -.-

Funderar på att ta upp ett väääldigt känsligt ämne imorn, ooj vad många kommer reagera då, men det är bara kul :D

Nej nu ska jag.... lägga mig och kolla på porr i min ensamhet! (ironi bitches!)

Xoxo SugarBiatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0